loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
123 بازدید : 713 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود DVD X Studios CloneDVD v6.0.3.5 - نرم افزار کپی دی وی دی های محافظت شده DVD X Studios CloneDVD بی شك یكی از یکی از کاملترین نرم افزارهایست که می تواند امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن ها بتوانند به سادگی کار رایت برروی انواع لوح های فشرده را به شکل های مختلف انجام دهند. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار با شكستن كدها و قفل های محافظتی و منظقه ای دی وی دی ها به سادگی می توانید از دی وی دی هایی كه در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن كپی برداری كنید. این نرم افزار به وسیله تکنولوژی transcoding توانایی فشرده سازی فیلم های DVD را با کمترین افت کیفیت دارا می باشد.

123 بازدید : 207 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود Google Chrome v29.0.1547.66 / Chromium v31.0.1621.0 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

123 بازدید : 161 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود KoolMoves v8.7 - نرم افزار ساخت انیمیشن های فلش روزانه شاید خیلی از ما ده ها و یا صدها فایل فلش تبیلغاتی و یا بنرهایی که به صورت انیمیشن ساده طراحی شده اند مواجه می شویم ، بنرهایی که با اهداف گوناگون طراحی می شوند. اهدافی مانند افزایش بازدیدکنندگان و یا فروش بهتر محصول و حتی گاهی نماد یک سایت را نیز پیدا می کنند. این ها نمونه ای از فلش هایی هستند که ما با آن ها رو به رو می شویم ، گاهی یک انیمیشن ساده می تواند نقش آموزش نرم افزار و یا مطلب خاصی را داشته باشد و جنبه آموزشی به خود بگیرد.

123 بازدید : 161 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود IDM UltraEdit v20.00.0.1037 - نرم افزار ویرایشگر حرفه ای متن شما برای ویرایش متون خود از چه نرم افزاری استفاده می كنید آیا به این فكر افتاده اید كه بتوانید تمامی فایلهای متنی خود را توسط یك نرم افزار ویرایش كنید. و نیازی به نصب انواع و اقسام ادیتور ها در این زمینه نباشید. ویرایشگر متن یكی از اساسی ترین احتیاجات كاربران رایانه و برنامه نویسان میباشد. افرادی كه علاقه مند به برنامه نویسی در زمینه های مختلف میباشند همیشه سعی بر این دارند با انتخاب ویرایشگری كه بتواند تمامی زبانهای برنامه نویسی را پشتیبانی و در عین سادگی از قدرت بالایی برخوردار باشد. همچنین شركتهایی در زمینه تولید نرم افزارهای ویرایشگر متن كار می كنند سعی بر این دارند ویرایشگر خود را با تمامی زبانهای برنامه نویسی سازگار كنند تا بتوانند كاربران بیشتری را به خود جذب نمایند. یكی از شركتهایی كه دز زمینه تولید نرم افزرهای قدرتمند ویراشگر تصویر مهارت خاصی داشته و سعی بر جذب میلیونها كاربر در سراسر جهان می باشد. شركت IDM Computer Solutions می باشد. كه با تولید نرم افزار قدرتمند IDM UltraEdit توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد. با این نرم افزار قدرتمند شما میتوانید به راحتی انواع فایلهای تحت وب و تمامی زبانهای برنامه نویسی از جمله C/C++, VB, HTML, Java, JavaScript, Perl, FORTRAN, LaTex, PHP و... میباشد. این نرم افزار به برنامه نویسان این امكان را میدهد كه با رنگ بندی كدهای HEX بتوانند به راحتی فایلهای خود را ویرایش نمایند.

123 بازدید : 139 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود Opera v16.0.1196.73 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد.

123 بازدید : 136 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

این بازی همواره سعی دارد با نمایش موجوداتی مخوف و ترسناک و تاریکی و صداگذاری قوی ترس را برای بازیباز ها معنا کند. البته از آن جا که هشت نفر از اعضای استودیو بازی سازی کم سابقه ی Red Barrels از شعبه ی مونترآل یوبی سافت به این استودیو ملحق شده اند، شاید تا حدودی بتوان حساسیت این استودیو بر روی بازی اش را تضمین کرد. گیمر هایی که خیلی سریع ب و حرفه ای باشند،چیزی در حدود ۵ ساعت وقت نیاز دارند تا بازی به اتمام برسد.ولی مسائلی همچون سلامتی و یا اینکه مدت زمانی که شما از دشمنان پنهان شده اید این زمان را افزایش می دهد. با توجه به این که این بازی در سبک ترسناک در حال ساخت است با این که پنج ساعت بسیار کم است ولی ممکن است کافی باشد.

Outlast PC-WaLMaRT

 

Outlast pc cover دانلود بازی Outlast برای PC

123 بازدید : 169 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

Windows 7 Manager نرم افزاری ویژه با تمامی امکانات یک نرم افزار بهینه سازی برای بهینه سازی و افزایش سرعت کارایی و رفع مشکلات سیستمی ویندوز ۷ می باشد. این نرم افزار تخصصی دارای بخش های فراوانی است که شاید در کمتر نرم افزار بهینه سازی ، بتوانید نمونه آنها را بیابید. از نظر ظاهری نرم افزار بسیار زیبا و ساده است و ابزارهای اصلی در تب ها قرار گرفته که امکانات هرکدام در هر تب قرار گرفته اند. این نرم افزار به طور کل دارای بخش های Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network and Misc. Utilities که به ترتیب بهینه ساز ، پاک کننده ، سفارشی ساز ، امنیتی ، شبکه و دیگر ابزارها نام دارند. در بخش بهینه سازی ابزارهای جهت افزایش سرعت ویندوز در بارگزاری و خاموش شدن آن فراهم شده است. این فرایند میتواند با غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و جلوگیری از اجرای پروسه های نامعتبر انجام شود. در بخش پاکسازی نرم افزار نمودارهایی را از وضعیت هارد دیسک شما نمایش میدهد. میتواند فایل های هرز و تکراری را پیدا کنید و آنها را حذف نمایید. در همین بخش ابزاری برای پاکسازی رجیستری ویندوز وجود دارد که مسلما از بخش های اصلی نرم افزار محسوب می شود . این بخش نسبت به پاکسازی و تعمیر رجیستری ویندوز می پردازد و ورودی های نامعتبر که باعث ایجاد رخنه امنیتی و کاهش سرعت ویندوز می شود را از بین می برد. همچنین با یکپارچه سازی رجیستری باعث بهبود عملکرد آن می شود. در بخش سفارشی سازی ، ابزارهایی جهت سفارشی سازی کردن ظاهر و تنظیمات ویندوز ۷ قرار دارد. میتوانید منوها را تغییر دهید و همچنین بخش های جدیدی را به پنجره ها اضافه کنید. همچنین تنظیمات مخفی ویندوز ۷ در این بخش برای شما نمایان خواهد شد. در بخش امنیتی تنظیمات امنیتی بهتری برای افزایش امنیت محیط کاربری ویندوز از جمله دسکتاپ و هنگام روشن شدن ویندوز ۷ در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین امکان قفل کردن فایل ها نیز در این بخش تعبیه شده است. در بخش شبکه نیز ، ابزارهایی برای افزایش و بهینه سازی سرعت شبکه و اینترنت فراهم است و در بخش دیگر ابزار دیگر ابزارهای متفرقه زیادی وجود دارد بهتر است با تجربه این نرم افزار پی به آنها ببرید!

 

windows 7 manager بهینه سازی ویژه ویندوز 7 با نرم افزار Windows 7 Manager 4.3.1

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 190
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 308
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 28,811
  • بازدید کلی : 220,435